I even think I found God

In the flashbulbs of your pretty cameras
 
Haft en fin helg efter en lugn start på kontoret efter semestern. Hade jägerfredag med Elin, Jenz, Bazze och Petter innan krogen följt av nattbad och glas-splitter i tårna åter igen. Fotograferade med Amanda för första gången på 4 år på lördagen innan jag släpade mig till Ellen Keys innegård för ytterliggare onyktert umgänge.
 
Idag är det måndag, veckans tyngsta dag i många fall. Jag släpade åter runt på kamerautrustningen till olika delar av staden, mestadels dagis och äldreboenden, för att filma ännu mer. Åkte till People på kvällen där Beccis, the miracle worker, lyckades snygga till mitt långa, slitna skatbo till hår. Nu sitter jag och fönstershoppar kläder genom dataskärmen. Slänger dom som bokmärken i min "när cashen kommer!" mapp sålänge och försöker att inte räkna på hur dyrt kalaset skulle bli om jag skickade efter allt när csn kommer nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0