Tomorrow we will die to press rewind

I tisdags hängde jag med Ema efter praktiken. Vi åt falafelrulle i hamnen och åkte runt och äventyrade i jakt på fotoplats så jag kunde dokumentera hennes nya hårfärg lite.
 
 
Hittade ett bekant träd på Bondbacken som fick komma till användning igen. I onsdags blev jag och Petter utbjudna till Nicko för att grilla. Tackare ösregn fick vi dock laga mat inomhus istället, men det var trevlig ändå!
 
 
Folk älskar egentligen att man tar kort när dom äter, fast det är en hemlis! Efter maten tog vi en sväng med bilen, slutade i en sväng förbi Segersgärde.
 
 
En oskarp Elin!
 
 
Sen blev Elin upprörd för att det stod en ko vid bilen. Den dreglade så den hade uppenbarligen rabies! Så vi åkte tillbaka till Nicko sen åkte jag och Petter hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0