Kiss away young thrills and kills

On the mouths of all my friends.

Tillbaka i byn för en ny termin. Firade trettondagsafton med tetrat i näven igår hos Therése och sedan vidare på Palladium. Kändes lite halvkonstigt att festa på en torsdag.

Idag består livet av Stefan Ohlsson och brutal Digital Stillbild B ångest (plus en avtagande baksmälla). Elin var förbi en stund och snackade skit och sällskapade mej medans jag gjorde mitt andra försök till att laga dumplings.


Borde göra en lista på alla saker jag vill genomföra i januari och alla kommande inköp. Jag känner för att vara lite ambitiös, hjärtat klappar inte för mycket längre så jag får skapa lite egen lycka!

I'm surprised it only took two weeks for this to die, but I don't know if I wanna risk resuscitation.
Until next time! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0