Cause a mind on a mission, with enough ammunition

And the proper position, is a mind that you just set free

Nu i helgen som var hade min klass utställning under Norrköping Pride. Så i torsdags åkte jag upp till Linköping och hjälpe hängnings-gruppen innan jag tog mej vidare hem till Elin för att krasha i hennes lägenhet över helgen. På fredagen bakade vi cupcakes (failade som satan kan tilläggas), gick på stan och åt middag ute på grekisk restaurang med Elins vänner.


På lördagen hade vi vernissage på Dynamo/Kulturkammaren på våran utställning Push. Det var jättebra och det kändes som om den fick en bra respons! Efter det gick vi på stan innan jag, Anna, Astrid, Linda, Adam, Maria och Jennifer hade grill och (väldigt sexuell) förfest hemma hos Elin innan vi drog ner till Prides efterfest på Dynamo. Dansade och hade det roligt, kom i säng sent och vaknade på lördagen med en duktig baksmälla så chillade mest i solen på Elins balkong innan Adam & CO hämtade mej.

Kom hem från Norrköping igår (söndag) och drog till Stockholm idag för att assa inför praktiken imorgon. Här kommer iallafall min utställningsbild där Philip fick gestalta Jesus som viger ett homosexuellt par - Jonas och Oskar från klassen över. Slänger upp lite mobilbilder från helgen också!


Kommentarer
Postat av: Angry Kitty

Jag ser fortfarande inte mina födelsedagsbilder någonstans...

2012-05-08 @ 09:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0