Everything that kills med makes me feel alive

Klockan är snart halv 11, fredag morgon, om några minuter ska jag åka bort till stationen och ta bussen hem till Stockholm igen. Avslutade denna smålands-visit med ett 16-timmarspass i skolan igår och kom hem klockan 6 imorse. Ögonen kämpar fortfarande för att hålla sig vakna och jag hoppas lite försiktigt sådär att jag kan sova hela bussresan. Hade väldigt specifika examensarbetesplaner för i helgen men ingenting gick ihop. Istället ska jag spendera helgen med att göra trevliga saker och genomföra det sista nästa helg istället. Får jobba som en duracellkanin på speed och be till gud att jag får allting i tid som det ska ändå. We will see.
 
 
För övrigt har jag fastnat för en låt från OneRepublics nya skiva, den satte sig direkt och har spelats i hörlurarna på repear när jag tuschat i veckan! Lyssna här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0