They say that the world was built for two

Only worth living if somebody is loving you
Baby now you do
 
Igår fyllde Joacim år så jag tvingade honom att ligga kvar i sängen medans jag försvann iväg och återvände med rosor och ingredienser för att göra en födelsedagstårta. På kvällen begav vi oss till Globen för att kolla på Lana Del Rey live på Annexet! Jag trodde vi var jättesena men vi hann ta det lugnt och dricka lite öl i dunklet vid baren medans vi kollade på förbandet Kassidy som var riktigt sköna! Fick lite Mumford and Sons vibbar direkt. Sen var det dags för Lana och jag som varit lite skeptisk till om hon verkligen kan sjunga live blev blown out of my mind. Så sjukt bra så det finns inte! Tror jag fick någon form av uppenbarelse när hon gjorde en cover på Nirvanas Heart Shaped Box, underbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0