Cooler, couleur, whatever

What, what, what do you prefer
 
Sitter hukad som en gammal kärring över soffbordet i vardagsrummet här i vår lägenhet i Stockholm. Dator framme, ritplatta framme, mobil framme, sällskapade av diverse saker med hög sockerhalt och Rebecca & Fiona skrikandes i lurarna. Det är söndagkväll och jag har spenderat min fjärde nyktra helg i rad med att retuscha, springar ärenden och ha första plåtningen till mitt examensarbete. Dagarna går liksom ihop numera och jag skiljer nästan inte på helg eller vardag. Just nu sitter jag och midnatts-tuschar några bilder för Niclas som ska lämnas in imorgon. Lite såhär kan det se ut:
 
 
Imorgon ska jag springa fler ärenden och i veckan åker jag tillbaka till Västervik igen också. Ska både träffa lite folk som kommer "hem" och ha lite lektion i skolan. Allt rullar på, i lite skrämmande snabb fart ibland. Men det är bara att försöka hålla jämna steg med livet!

Kommentarer
Postat av: Joacim Schwartz

Hnngh! Lär mig dina retusch tekniker!

2013-02-25 @ 01:23:14
URL: http://joacimschwartz.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0