Give me love like never before

'Cos lately I've been craving more
 
Jag har upptäckt att jag har problem att skriva inledande meningar. Jag vet liksom inte hur jag ska börja och inte riktigt heller vad jag vill få ur mig. I söndags kändes det iallafall som jag var påväg ner i en såndär nedrig svacka som jag får i tid och otid. Idag känns det helt annorlunda, när jag vandrade genom parken påväg hem förut tänkte jag att "det här är nog ändå en av de lyckligaste tiderna". Saker händer, saker planeras, jag är omgiven av saker jag vill ha i mitt liv.
 
Så även om jag för tillfället lever på existensminimum och allt inte fallit riktigt på plats så är jag nöjd. Jag har dessutom varit utan fylla sen Christoffers födelsedag den 26 januari, det blir snart fyra vita helger på rad. Tänkte köra månaden ut iallafall, det har varit en välbehövlig paus!
 
Fingrarna kliar även för att påbörja mitt examensarbete vilket jag hoppas sker i veckans slut. Måste bara lägga dom sista pusselbitarna på plats. Tänker även försöka tvinga den stackars själ som mot förmodan läser det här att lyssna på den här låten. Helst se videon också för jag tycker den är så mysig, blir lite varm i vintersjälen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0