And I'm holding on for dear life

Won't look down won't open my eyes
Keep my glass full until morning light

Som alla vet är sista april Valborg och det är alltid lika med festligheter! Anna mötte upp mig efter jobbet så vi åkte och handlade innan Minna kom hem till mig. Det var soligt och fint trots att SMHI sagt motsatsen så vi satte oss på fältet bakom huset där jag bor och hann lagom tända grillen när domedagsmolnen försatte vår tillvaro i kylig skugga. Vi snabbgrillade några korvar och Markus hann ansluta innan vi drog oss in istället då Agnes också anlände. Snackade skit, drack och hade oss innan Jag, Agnes och Markus mötte upp Stina och modellpacket på Berns medans Anna och Minna försvann i andra riktningar. Dansade på Berns till klockan gud-vet-när och drog sedan hem och störtsomnade.
 
 
Dagen efter vaknade man med bultande huvud och släpade sig ut för att plåta tillsammans med Stina, Tora och Ellen hela dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0