Homeward Bound

Under påskhelgen åkte jag till Västervik/Gamleby för att hälsa på lite nära och kära. Efter att ha sprungit runt och stressat på stan för att plocka upp massa grejer hos designers så plockade Markus upp mig och vi ställde oss i en av de långa bilköerna mot Småland. I hembygden bjöds det på plåtning hela långfredagen, fest med massa godingar på påskafton och bio på påskdagen. På måndagen (enda dagen utöver plåtning jag orkade lyfta kameran) så hade jag i sällskap av Nisse och Elin lite pickning på en brygga i vårsolen.
 
 
På kvällen plockade Ema och Salle upp mig. Sen bar det av hem till Stockholm fastklämd i baksätet med en pipande pälsboll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0