26/02/17

Inatt somnade jag till ljudet av regnet som slog mot rutan och det jagade mig in i drömmarna.
Jag var tillbaka i dina föräldrars hus med dig vid min sida. Vi stod under taket och tittade på ösregnet och rökte cigaretter medans du spelade musik från mobilen och pratade om allt mellan himmel och jord. Doften av sommarregn och rök och dig. Det kändes så fruktansvärt verkligt, förmodligen för att jag fortfarnade minns det som igår.
 
Det har varit mycket påtagliga känslor på sistone. Positiva och negativa. Men jag kämpar med allt jag har för att inte hamna tillbaka där jag varit tidigare. Jag är starkare än så, det gäller bara att fokusera på rätt saker. Inte låta tankarna styra mig dit jag inte vill. Ser mycket ljus framför mig iallafall, på fredag får jag veta om jag får lägenheten jag och Ela var och kollade på i måndags. Jag hoppas verkligen, behöver en liten nystart.
 
Get a little closer, let fold
Cut open my sternum, and pull
My little ribs around you
The rungs of me be under, under you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0