08/01/17

Sunday, cold sunday. Första veckan på nya året är snart avklarad, jag balanserar mellan ett tillstånd att känna mig till freds och vågor av ångest. Men det har varit skönt att hitta rutin igen, att kasta mig in i jobbet blir en skön distraktion från att låta hjärnan vandra till platser jag verkligen inte vill besöka. Produktionen för Spring17 har sakta dragit igång så jag ser inte särskilt mycket ledig tid i Januari, vilket ändå känns ganska välkommet. Ska snart slänga i mig lite mat, kolla Scream Queens och sen bege mig in till kontoret för att fota av de sista plaggen. Jobbhelg deluxe, men jag hade ändå inget bättre för mig. Gör lite lösa planer för februari istället, och försöker ligga bra i fas med allting. Hoppas jobbdagen flyter på idag bara, vill egentligen bara hem och sätta mig och måla lite, behöver kasta ut mina tankar på duken och låta det bli något mer konkret.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0