Because my dreams are bursting at the seams

Hello, long time no writing as usual! Haha.
Har iaf. hunnit med lite sen sist.
-Förra veckan vaccinerade jag mej mot svinflunsan vilket resulterade i att jag låg hemma i feber på torsdagen.
-fredagen var jag fit for fight och kollade lucian i skolan med Ellen och Minna och drog sedan stan med Lotta och Josie.
På kvällen fick jag med mej Annelie och Sara på lite catch-up öl/varm choklad på Sahara och snön yrde massor.
-Lördagen bjöd på en trevlig fest hos Minna och Christian som slutade på Palladium.
-söndagen blev det Lucia i kyrkan med Ida, Minna och Christian.
-måndagen sov jag och Petter fick mej att kolla på Dexter på kvällen, och ja jag fastnade väl mer eller mindre.
-Tisdagen hade jag praktik och efter det fixades mitt hår äntligen och jag skickade in min kalender på framkallning.
-Onsdag, mer praktik och sedan väldigt roligt juldamp med Ema och Minna. Vi pakade pepparkakspenisar, drack glögg och dampade massor haha.

Idag var min sista "riktiga" dag på praktiken. Jobbar bara veckan ut och fredagar är jag ju inte där.
Ska dock dit på måndag och lämna tillbaka nyckeln och skit.
Känns skönt att sluta praktiken, men jobbigt att inte kunna ha tillgång till bildsalen, skönt att dra dit om man vill jobba och vara kreativ. Ska försöka hinna lite i helgen!
För övrigt ska jag imorgon på bio med Petter, Avatar, hoppas den är bra! :D
Sen på lördag är tanken att jag ska med Trelin på stan och sen festa hos Minna på kvällen! Får se hur det blir med allt.

För er som inte vet hade jag som projektarbete i trean en fotokalender med underklädes/pinup tema som aldrig avslutades (av diverse löjliga anledningar) men som nu är klar.
Har äntligen skickat in den på framkallning som sagt och hoppas den kommer snart.
Har ju lånat kläder av BodyCheck så vill ge ägaren ett ex. i julklapp som tack för allting!

De 12 färdiga bilderna, måste bara trycka upp en framsida och namnge den!
2 av bilderna fick bli bikini eftersom det var två jag aldrig hann ta.
Hoppas den anses som fin?
Jag gillar den, men kanske för att den är så himla jag haha.


(Klicka för större version!)


Aja, hörs!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Så sjukt snygg kalender! :D muppar på din skola som inte tyckte att det var ett bra projektarbete. en sån vill jag ha i min nya lägenhet iaf!

2009-12-21 @ 23:07:28
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha jag tycker att alternativ 2 låter alldeles fantastiskt! ;D eller så får jag ta ledigt och komma på besök :D

2009-12-22 @ 20:53:52
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du äntligen checkat Dexter?!? :D

2009-12-23 @ 21:52:38
Postat av: Lottta

det var från mig.

haha

2009-12-23 @ 21:53:34
Postat av: Anonym

Haha yesbox Lotta nu har jag det! :D

2009-12-24 @ 00:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0