And since I am dead, I can take off my head

To recite Shakespearean quotations


Måndag och dagen har varit upp och ner av olika anledningar.
I helgen var det iaf. Halloween och det innebar party hos Minna och Christian i deras nya lägenhet.
Jag, Jennie, Rasmus och Petter gjorde oss iordning hos Elin innan.
Fredagen hade bestått av att riva tapeter i mitt rum och spackla och slipa.
Lördagen spenderades med tapetsering innan jag begav mej till förfesten.
Jag körde präst tema iår och gick under namnet Father Fucker!
"Någon som vill se mitt krucifix?"
Hemma hos M&C var det väldigt roligt och massa roligt folk :)


Kollage från Halloween!

Imorgon börjar praktiken igen efter mitt lov, är inte så peppad på att gå upp vid 7 igen men jaja.
Slänger upp en ny bild på Ema också mest som en påminnelse till mej själv att jag måste spara till ett nytt objektiv. Skärpan med kitobjektivet suger verkligen! :(




Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag gillar bilden som jag sa. Den ser så harmonisk och härlig ut. Man dras med i den och ni har båda lyckats med att få en härlig närvaro i bilden, Du som fotograf och Ema som modell! :)

2009-11-02 @ 22:21:43
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: thillybloggen

fan den här bilden har inte jag sett, HUR SNYGG LIKSOM!! WOW

2009-12-13 @ 23:10:03
URL: http://thilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0