And sing to me about the end of the world

End of these hammers and needles for you


Nu har det gått ungefär en vecka sen jag uppdaterade igen, haha.
Det glöms så lätt bort!
Dock har det hänt en hel del sen sist känns det som.
Tisdag förra veckan innebar halkbanan vilket var riktigt roligt!
Jag och Frida delade bil och klängde oss fast i sätet när den andre körde.
Onsdagen körde jag norrköping vilket även det gick bra. Lite läskigt med stadskörningen eftersom att det var rätt stor skillnad på lilla Västervik.
Tack vare all förlorad sömn så råkade jag försova mej till praktiken på torsdagen och kom dit halv 12 istället för 8.20 för att sedan gå till AF vid klockan 14.00. Malin hjälpte mej med körteorin på kvällen också, det är så skönt att kunna fråga och disskutera med någon som kan!
Fredagen spenderades med Elin Thilly nere vid VO för att ta lite porträtt och sådant.
På kvällen kollade jag, Elin (inte Thilly nu då) och Petter på The Boat That Rocked.
Sjukt bra film faktiskt, man blev glad av den!
Lördagen bestod av firande av farsan som blev 51, och lite släktmiddag.
Efter det begav jag mej upp till NormalElins födelsedagsfest :) Väldigt rolig men sjuk kväll känns det som.
Har inte så mycket koll alls på vad jag gjorde, haha.

Idag har jag haft körlektion och suttit 3-4 timmar på körskolan vid datorerna. En fas kvar på repetitionen sen är det klart! Har även suttit och gjort en liten, liten miniförändring på bloggen.
Lite annorlunda bakgrund och lite andra bilder i headern. Har även lyssnat på Flyleafs nya skiva lite på kvällen.
Fastnade för den här låten!




En av bilderna på Elin från i fredags! Kommentarer/ Kritik?
Hej då, sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0