Live as if you'd die tomorrow,

learn as if you were to live forever.


Jahopp ännu ett bra tag sen jag uppdaterade. Det är väl lika bra jag börjar från början dag efter dag.

Torsdag 3/9: Hjälpte Jos till vägverket och fick träffa henne :) väldigt trevligt!
Åkte till tandläkaren, firade att jag hade fina tänder och att det bara tog 2 minuter med ett paket cigg och läsk.
Kollade på REC. med Phille på kvällen.

Fredag: Tog tidig buss till Oskarshamn där jag mötte upp Jennie för en fika i parken innan vi drog vidare med bussen till Växjö. Kom fram dit vid två tiden då Minna mötte upp oss på stationen.
Efter diverse spring på stan så skulle vi ta stadsbussen hem. Minna lurade på oss på fel buss så vi hoppade av efter en bit bara för att kunna hoppa på samma buss på vägen tillbaka med samma chaufför.
Vi måste sett riktigt dumma ut, haha.
Hos Minna kollade vi på kvarteret Skatan och åt lite innan klockan blev sex och vi korkade upp vår dricka och började parta lite. Efter ölspel och lite spring anslöt sej Adrian och hans flickvän Marie innan vi drog till stan.
Minna kollade fel tabell så vi fick ta taxin istället, Minna satt och sa sjuka saker till chauffören och vi andra dampade typ som vanligt haha. I stan blev Minna tagen av polisen och fick hälla ut alkoholen innan vi drog in på Pauze, tror jag det hette.
Riktigt roligt, mycket bättre än Västerviks krogar! Efter det så gick vi, dom tre musketörerna, hem till Minna för att sova.





Lördag: Vaknade upp bakfull och dräggig hos Minna. Sket, klädde på sej och tog stadbussen till stationen för att ta bussen hem till Västervik. Bakfull på en buss utan mobil, tidningar eller ipod i 3½ timme suger riktigt ordentligt!
På kvällen blev det party i viken hemma hos Elin och Palladium på kvällen.

Söndag: Söndag bjöd på filmdag hos Elin med diverse folk.

Måndag: Fick hem min efterlängtade Drop Dead tröja och bok och drog sedan till min körlektion. Min lärare sa att jag helst ska vara klar med att teori nästa vecka. Noway José att jag klarar det! Så skjuter lite till nästa lektion.
Efter det mötte jag upp Emily och hängde hos Elin innan jag och Philip drog en "Night-of-blood-and-girly-screams" skräckfilmsmaraton hemma hos mej. En bit in på tredje filmen somnade båda två dock haha.

Idag (Tisdag): Vakna på den obekväma soffan i källaren, ta en lugnt morgon, dra till körskolan och sitta vid datorerna, möta upp Lotta, hänga med Lotta, Möta Petter, Hänga med Petter.

Fasiken detta blev ett långt inlägg. Imorgon ska jag iaf. till gymnasiet och terrorisera bildsalen lite med Philip och Johan. På eftermiddagen ska jag träffa Lotta en stund eventuellt och sen verkar det bli en chillöl på krogen med Petter på kvällen :)
Cya next time! (btw ska jag förmodligen försöka göra om bloggdesignen imorgon)

Bild på nya tröjan jag fick hem, hell yeah!


Kommentarer
Postat av: Ema

haha, jag borde nog nästan göra det :D



btw, av vilken anledning behöver du va klar med teorin till nästa lektion? :S man behöver inte va klar med teorin förrän en vecka innan uppkörningen.

2009-09-09 @ 13:33:43
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0