Life flies by so you have to embrace it

Forget the past 'cause you cannot erase it


Nu sitter man här i vanlig ordning på en söndag med ett glas läsk, slapparkläder och högmusik och går igenom gårdagen i huvudet.
Igår festades det hos Minna och Christian med Jennie, Rasmus, Kasper och Petter. Tomas och Martin kom innan vi drog till krogen också.
Sjukt roligt var det hursom, vi spelade massa suparspel och snackade och hade oss.
Palladium sen var sjukt kul!
Ema, Salle och Kasper var ju med ut och det var sjukt roligt :D tror inte jag haft så roligt på palladium på evigheter!
Blev dock inte lika sent som sist, vilket kanske var bra, kände hur seg jag var när jag kom och kraschlandade i sängen.

I övrigt i veckan har jag mest träffat folk och lekt lite i photoshop.
Träffade Elin i onsdags, i torsdags tränade jag för första gången sen maj.
Köpte nämligen nytt gymkort, sjukt skönt! Har dock fortf. träningsvärk. Kanske var lite väl hårt att köra på exakt samma schema som då.
Efter det hämtade jag upp Ema och vi åkte till Ellinor o kollade på Hipp Hipp Hora för att Ema ville det haha.
I fredags hängde jag med Petter på dagen och trängdes med massa folk i Minnas mammas soffa på kvällen och kollade på Haunting in Connecticut.


Fixade iordning helkroppsbilden på Emily som jag fotade förra veckan.

Det har helt klart varit en bra vecka, när jag började ta tag i saker så flöt allting på och jag hade toppenhumör.
Mitt nya livsmotto är nog "Gör ditt bästa för idag, så blir det lättare att komma längre imorgon".
Nästa vecka ska jag söka lite av jobben jag skjöt upp den här veckan, skriva till AF, få ut ansökningarna och ev. fotografera lite.
Har massor av idéer nu känns det som men jag vill att allt ska bli perfekt!
Får väl se hur det blir, bye for now!

Kommentarer
Postat av: Issa

Snygg gråskala. Dock måste jag kommentera på benen, vad har hänt med dem, för det ser ut som de blivigt frilagda med en luddig pensel. Fixa!



Du kan kroppa bilden närmare så slipper du benen med, för just nu ser de väldigt deformerade ut!



2010-02-07 @ 16:50:25
URL: http://www.isabellealsen.com
Postat av: Tony

Jaadu, benen är en lång konstig historia. Det vart sån himla luddig oskärpa på dom vanliga korten.



Sen när jag fixade bakgrunden så gjorde jag benen skarpa, men då såg det ut som om dom var målade med vektorer ungefär, drog på oskärpan som en sista dum idé vilket jag ångrar nu, kroppar nog bort det sen!

2010-02-07 @ 16:54:32
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/
Postat av: Jennie

Snygg header döh :) Bilden på Emily va skiiiiitfin :O

Vi borde fota snart, kanske du jag och Ema som vi gjorde förr? :)

2010-02-07 @ 18:30:30
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag tyckte att den var wedit grann :)

Jaaaa!! Det låter ju super! (Y)

2010-02-08 @ 16:08:18
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Ema

ja för bövelen, jag peppar också på häng :)

2010-02-17 @ 14:34:24
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0