mixed drinks, mixed feelings of elation

I should have known it was a one-night invitation

Wow jag är duktig på att uppdatera igen haha. Om man bortser från mitt shitfit inlägg härom dagen så är det ju några veckor sen. Jag kör på en liten bildbomb och sammanfattar det lite sådär då:


Jag plåtade Gustav och Emily (samt Elin) till en av dom tre bilderserier vi hade i uppgift.
Det här var min modeserie och det var den jag sedan även printade ut!

Jag frös in Lindas nagellack i kuber till mina produktbilder och det blev ett roligt styr i studion med att försöka fotografera is som inte ville stå still. Dom smälte, snurrade runt och gled iväg över hela produktbordet haha.

Jag och Paulina fick agera kärlekspar till Helenas sko-kärleks-historie-bildserie och jag blev ruskigt sugen på att stjäla Jonas skor! Jag fick även modella "konstnär" och vara mörkrädd på Evelinas porträttserie, haha. (Helenas bild)

Vi i klassen tog onsdagkvällen och åkte in till Nässjö för att ha avskedsmiddag innan alla splittras för praktik och lov. Mycket trevligt att bara umgås, prata och sällskapsdricka lite!

Efteråt var vi ett gäng som hade Ljusfestival II på Fridas rum till sent inpå natten med bra musik, tända ljus och öl. Väldigt rolig sista grej innan vi som sagt inte kommer ses på ett tag.

På torsdagen försov jag mej ända till 11 och sprang in i datasalen till den här synen! Hela klassen hade spårat totalt! Men vad förväntar man sej egentligen i en fotoklass?

Jag plåtade mina självporträtt med en softbox i lägenheten och stressade in dom på datorn innan mina föräldrar kom och hämtade mej i Viebäck. Tog en kvällspromenad när jag kom till Västervik och på fredagen så var jag med Jennie och Rasmus och skärde pumpor och sedan drog vi till Norrköping för lite shopping och för att hämta upp Amanda! :D

På lördagen var det äntligen dags för Halloweenparty hemma hos Jennie och Rasmus. Jag nostalgitrippade och förfestade med Elin i hennes lägenhet för första gången på flera månader innan vi drog oss bortåt!
Skitrolig fest och jag slocknade nångång på natten i Jennies och Rasmus soffa.

Nånstans tröttnade jag på mitt svarta ruffs och färgade om det till en för tillfället ganska orangebrun färg.
Resten av lovet har väl flytit på med lite häng och dylikt. Igår var det massiv fest och jag hade sjukt jävla roligt!

Idag är inte baksmällan alltför rolig men lätt värt det! Idag är det bara glada tankar och fix för imorgon tar jag bussen till Borås där jag kommer bo i tre veckor för praktiken. Spännande spännande!
Monsterlångt inlägg men jag kände det behövdes! ;D
Bye

Kommentarer
Postat av: Emily

Hahaha älskar killen i klänning! Får mig att nostalgitrippa tillbaka till tiden på estet....

2010-11-07 @ 14:19:25
URL: http://emilykrumlinde.blog.com/
Postat av: Agny

Sånna här inlägg gillar vi! Mer sånt :D

2010-11-07 @ 16:06:47
URL: http://agnysivy.blogg.se/
Postat av: ollie

ohh isnt it my hus band? :D

2010-11-07 @ 18:41:56
URL: http://oliviaway.blogg.se/
Postat av: julia

fina bilder!

och du har himla fina ögon..

2010-11-09 @ 18:35:11
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: ellencharlotta

åh men gud vilka underbara skor, både herr och dam! Skulle du kunna ta reda på vart damskorna är köpta, helt fantastiskt snygga ju!

2010-11-12 @ 22:04:56
URL: http://ellencharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0