I wrestle with my thoughts, I shook the hand of doubt

Running from my past I'm praying "feet down fail me now".

Plåtade lite med Ema i veckan. Vi åkte ut till Gränsö för att ta lite mer "casual" bilder och sedan något lite mer high-fashion också. Det blev kanske inte riktigt som tänkt men fick några bilder iallafall! Ska plåta igen under nästa vecka nu när jag slutat jobba så då kanske det blir lite mer genomtänkt och planerat.



Ema bjuder på sitt snyggaste som oftast! Kommer väl få en höger imorgon för att jag lägger upp den men det kan det vara värt tycker jag ;)


Två bilder från "casual" fotograferingen. En retardbild som jag lekte sönder lite i liquify och en lite mer seriös bild, gissa vilken som är vilken!

Åkte en bit längre ut till Skanvik sen för att låta Ema klättra omkring på berget i sina höga skor. Jag hade ytterst roligt åt hennes kämpiga resa så bjuder på en liten film på det hela. Det är inte lätt att vara modell för Tony Ottosson, det ska ni veta! ;D






Sådär blev en av bilderna som jag fixade iordning iallafall :) Nu ska här inväntas tacos hemma innan jag beger mej bort till Mickan och Marie (som äntligen är i stan igen efter olyckan) och så blir det några sista öl med Jennie och Rasmus på ett bra tag. Måste ta mej upp till Göteborg så fort jag bara kan sen!

Ha en trevlig helg ni där ute!
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0