I'm far from home, it's for the better

What we dream, is all that matters


I helgen har det varit full rulle på Viebäck! Vi har haft modeller här från Model One och stylister för att plåta, plåta, plåta! Jag plåtade på söndagen (eftersom att jag var i Gamleby/Västervik på fredagen och lördagen) så här kommer lite behind the scenes bilder och sedan lite färdiga modellbilder.

ORATION: none">
Jag och Gustav började med Hira som modell och turasdes om med att plåta/assa. På eftermiddagen fick jag även plåta lite med Sabine utanför skolan.
/>
Modell: Hira Shah       Foto & Retush: Me       MUA: Jenny Wall       Ass: Gustav Fjällström
Model: Hira Shah       Foto & Retush: Jag        MUA: Jenny Wall
Modell: Sabine Malmberg      Foto & Retush: Jag      MUA: Linda Gjörloff         Ass: Linda Petersson

Detta är vad som fixats hittills, plus lite vanliga modell-porträtt och sådant. Blir lite tush, print och fix i veckan sen på torsdag drar jag med Linda till Stockholm för ett fotojobb. Ska blir spännande faktiskt! :D

Until next time!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Goddamn... Dog lite när jag såg bilderna med sjalen! så jäkla bra!

2011-05-24 @ 13:24:03
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Ema

bilden på hira till vänster är ju bara SÅ gaaaahsch, för mina tankar till en plåtning i någon top model säsong. sketsnyggt!

2011-05-24 @ 13:32:59
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Agnes

dra åt helvete va snygga bilder!

2011-05-24 @ 19:47:07
URL: http://agnysivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0