London - Part III: Hard work, work

På måndagen sken solen så jag passade på att laga lite billig mat och skriva lite vykort. På eftermiddagen så tog jag och Evelina tuben till Camden men när vi klev ut så spöregnade det. Genomblöta så vandrade vi genom Camden, vidare ner till Kings Cross och slutligen tog vi bussen till London Bridge och Tower Bridge.









Tisdag och Onsdag bestod av massa jobb då jag och Evelina plåtade massa modeller till våran skoluppgift. Vi åkte ju faktiskt till London för att plåta mode. Jag la ut 1000spänn på kläder och en ruskigt rosa väska bara för att det fanns tillgängligt haha. (Lämnade givetvis tillbaka kläderna sen lite sneaky och fick pengarna tillbaka!)






Bild 1: Modell - Sara Penzar       Bild 2: Modell: Pauline Smitz / Ass: Ida Scharf     Bild 3: Modell: Ida Scharf / Ass: Evelina Alvarsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0