This is what I thought

so think me naive.

Vi hade Johan Westin här i två veckor för att ha workshop i ljus. Andra veckan var det produktfoto som gällde för hela slanten och vi plåtade munspel, stolar, bord, parfymflaskor och fejkat rosévin!

Herr Westin i egen hög person försöker få till ett blänk i flaskans guldtext.

Ett stycke putt Jennifer!

Förra veckan hade vi dubbel redovisning av uppgiften "I shop, therefor I am" där vi skulle redovisa våra friläggningsbanor samt en bild på produkten med utbytt bakgrund. Jag valde att plåta av min parfym flaska och göra någon stilleben aktig reklambild.

Imorgon har vi redovisning av uppgiften "Metamorfos" som vi fått av Helena. Dags att bråka klart i After Effects för min del alltså så att jag har någonting att visa upp imorgon.

Until next time!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Parfymbilden, wow! :D Skulle kunna vara med i vilken tidning som helst :)

2011-11-02 @ 07:07:16
URL: http://agnysivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0