The tricky thing is yesterday we were just children

Playing soldiers, just pretending, dreaming dreams with happy endings.

Haft retusch hela veckan med David från Retiné. Vi skulle göra ett fotomontage, men inte vårat eget, utan någon annan i klassens. Jag och Jennifer utbytte retusch och drev varandra till vansinne med våra icke allt för väl anpassade bilder haha. Dessa bilder fick jag...




...och något såntdär blev det i slutet iallfall. Inte bästa kvalitén ser jag nu men jag orkar inte ändra haha.

Idag är det långfredag och jag sitter hemma hos mamma och pappa. Vilar magen efter allt påskmat och ska bege mej till Elin om ett tag innan jag drar till Petter för filmkväll. Hoppas på lite festligheter imorgon annars åker jag nog tillbaka till byn och jobbar med lite grejer istället. Tar det som det kommer helt enkelt! :)

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Elly- mamma till Leon

Sv: Vet inte än vart vi ska va, men blir nog hos martin ( den långe du vet) Jouline o dem är i stan så vi ska passa på o härja lite! :D

2012-04-06 @ 16:16:12
URL: http://gravidnu.blogg.se/
Postat av: Mumin

Snyggt :)

2012-04-07 @ 17:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0