Your voice was the soundtrack of my summer

Helgen 20-22 juli åkte jag till Stockholm och hälsade på hemma hos Anna och hennes nya lilla tillskott Frank. Vi snackade skit, lagade gröna pannkakor och satte oss i Tanto och drack vin vid vattnet på fredagen. Mötte sen upp Markus och hamnade på Stureplan för att träffa Amanda och två kompisar till Olle. Kom hem runt 4 och fick inte sova förens vid 7 på morgonen eftersom att Frank envisades med att sova på mig och spinna på högsta volym. Socialare katt får man leta efter!
 
 
På lördagen käkade vi frukost vid globen och handlade. Frank busade och vi gjorde god middag. På kvällen drog vi till Rålis och drack med två kompisar till Anna innan vi mötte upp Markus och drog till Karbons utomhusfest i skogen. Dansade till monoton rave-musik och mötte massa människor jag saknar sönder mig på! Har inga bilder dock för jag orkade inte släpa på kameran, lika bra när man är såpass onykter.
 
 
På söndagen lunchade jag med Adam och Linda innan jag satte mig på bussen hem igen med vemod i själen. Räknar ner dagarna tills jag får flytta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0