A riot in the city

Helgen efter den min födelsedag dvs. den 7-9 december så kom Minna och Jossan upp till Stockholm och hälsa på! :)
 
 
Mötte upp dem, handlade lite och sedan var vi snabba med att hugga in på alkoholen.
 
 
Fick presenter av tant Minna haha. Vin och choklad, vad mer kan jag önska?!
 
 
Markus joinade också sen drog vi till Harry B James innan jag och Jossan dissade dom och drog till Kolingsborg för att dansa.
 
 
Hade lite fest i lägenheten på lördagen också. Minna och Jossan drog till Harrys igen och jag, Anna, Jimmy och Jonatan hamnade på Kolingsborg där det bjöds på någon form av dragqueen-julshow och goodiebags!

Kommentarer
Postat av: Minna

HAHAHA ååååhhhh alltid lika snygga bilder på mig!!!

2012-12-29 @ 23:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0