Don't you dare look out your window

Darling, everything's on fire.

Hemma i lilla byn igen. Har massor att göra men slås ändå av rastlöshet titt som tätt. Min insomni har kickat in igen, lika punktlig som alltid. Hoppas på att få sova inatt annars blir det nog att sortera tvätt, pilla med hemtentan i Fotohistoria, städa och eventuellt ta en kvällspromenad. Men sömn känner jag vore det alldeles bästa just nu, sover på tok för lite.

I förra veckan förresten så var det en tjej som heter Ellen från Västervik här som jag plåtade som stage:ad Makeup Artist till mitt yrkesporträtt. Hon fick även lov att sminka fina Mathilda till en plåtning och såhär blev det:



Egentligen var det bara tänkt att det skulle sminkas inför en fejkad plåtning eftersom att jag behövde behind-the-scenes bilder till en annan uppgift men det blev riktigt bra! Kändes skönt att ha fått två uppgifter plus ett eget projekt gjort på 3 timmar. Bilderna till uppgiften kommer i ett senare inlägg när jag hunnit kolla igenom dom och fixat.

Nu ska jag va duktig och laga massa mat! =D
TJOHEJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0