Insta-weeks

Två veckor, exakt idag, sen jag lämnade byn. Lite läskigt hur fort man börjar komma in i nya vanor. Har redan blivit såpass van att bo i Västerbesviken att det där året i byn nästan känns som om det inte hänt. Har iallafall hunnit med midsommar, fylla och skrål, byta hårfärg, plåta och styra med massor på reklambyrån, kvällspromenera runt viken, parkluncha i solen, filmmys och ett tappert men rätt misslyckat försök att packa upp mina flyttkartonger.
 
 
Det där med praktik i Stockholm har ju skitit sig också, så jag har spenderat senaste veckan med att fiska efter en ny fotograf att vara hos, det rycker lite i linan men inget napp än sålänge. Nej nu ska jag se det positivt; ikväll är det bio, imorgon börjar min semester, helgen spenderas i Göteborg och jag har iallafall inte hiv!

Kommentarer
Postat av: Sara

Amagahd, 35-350mm?! NICE! Haha, tur att vi inte har hiv iaf :D Fan va synd att du ska till Göteborg denna helgen, jag ska dit nästa!

2012-07-05 @ 17:06:12
URL: http://avogliaflego.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0