Bye bye YH1

Onsdag den 9e maj (för över en månad sen alltså, jag är duktig och har låtit kameran legat död i veckor) så kom jag hem från Stockholm efter att ha prov-assat inför praktiken. På internatet var det avskedsfest eftersom att YH1 skulle examineras och flytta härifrån de följande dagarna.


Det spelades Twister och ölspel!


Haha Bea smyger sej in i bild via fönstret bakom oss!


Och den här var ju för snygg för att inte läggas upp känner jag! Sara och jag bjuder, enjoy!


Jonas kan konster om han vill! Sen släpptes det iväg asiatiska, flygande lyktor, festen fortsatte och folk blev sentimentala. Några dagar senare var Gamleby tomt på YH1:or och kvar återstod bara vi och GF.

Kommentarer
Postat av: bea

fint!

2012-06-12 @ 09:51:51
URL: http://radarzine.com/beata/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0