You wouldn't believe the most amazing things

that can come from some terrible nights
 
Galen och rolig helg. Slog på stort jag som längtat efter helg hur länge som helst. Ny vecka nu, jag tänkte vara överdrivet produktiv idag men icke. Kom hem från praktiken och har ätit varma mackor och kollat på Jersey Shore istället, det kändes roligare än storstäda och annat tråk. Början rensa av min laptop har jag gjort iallafall, ska backupa min hårddisk i veckan också. Annars händer det inte så mycket just nu... vet inte ens varför jag gjorde ett inlägg. Måste fördriva tiden på något sätt tills jag är trött nog för kunna gå och lägga mig.
 
 
Nya profilbilden på fejan. Hade tråkigt på baksmällan i lördags så gjorde något kreativt av det. (Älskar mina nya gangnam brillor haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0