Fall Memories

Fredagen den sista helgen i september satte jag mig i hemlighet på evighetslång bussfärd från Stockholm till Göteborg för att gå på Amandas överrasknings-avskedsfest. (Jag uppdaterar så ihärdigt att Amanda redan hunnit åka till Sydafrika i två månader och komma tillbaka). Ett kodat sms; "The batmobile is in motion" och 7 timmar senare mötte Jennie upp mig på stationen i Göteborg. Vi köpte med oss diverse alkoholhaltigt och åkte hem till deras kollektiv för att pynta och styra innan hedersgästen skulle komma hem.
 
 
En väldigt nöjd Jennie över att hela planen har gått i lås så väl! Sedan kom en överraskad Amanda hem och festen kunde börja!
 
 
Tvingade bästa Carro att komma förbi efter jobbet också! 
 
 
Dagen efter satte jag mig på en evighetslång bussresa tillbaka till Stockholm, efter inte ens 24 timmar i Göteborg, för på söndagen vankades det jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0