Summertime Sadness

Idag var bara ännu en dag i mängden när jag vaknar kalsvettig klockan 4 på morgonen och vrider mig, försöker somna om tills jag ger upp någon gång vid 7 och tar ett bad istället. Ännu en dag när jag måste kolla på datorn för att ens komma ihåg vilken dag det är när alla nästan växer ihop. Nästa vecka är juli slut och en vecka har nu spenderats med att ligga hemma i sängen och må dåligt. Inte riktigt hur jag hade tänkt att spendera min sommar och många planer fick lov att spricka på grund av detta. Förmodligen är det konsekvenserna jag får efter ett väldigt spontant nakenbad mitt i natten när jag var i Västervik under visfestivalen. Jag kan intala mig att "det får det vara värt!" men hade jag vetat då att jag skulle bli såhär efteråt hade jag nog tänkt om lite.
 
Som sjukling i lägenheten går allt lite som på rutin. Badar/duschar några gånger om dagen pga. tristess, ligger i sängen och kollar varenda film och serie jag kan komma på att jag tänkt se, småsover lite emellanåt och gör listor på vad jag ska äta och dricka såfort min hals är bra igen! Energidryck, choklad, kycklinggryta, listan kommer bli lång! Dum som jag var gick jag ju med i någon dum facebook sida, några dagar innan sjukdomen slog till, som bara lägger upp bilder på god mat. När den här skiten är över, då, DÅ ska jag njuta av sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0