You're the direction I follow to get home

Jag har precis haft en helt underbar helg med de mest underbara människorna. Och detta har på något sätt inspirerat mig till att skriva det här. Jag vill bara säga att, under den senaste tiden, har jag bara följt mitt hjärta och mina impulser. Detta har bara givit mig sådan lycka. Jag kan ärligt talat säga att jag gav mig in på någonting som var helt främmande, ett förhållande med en person av samma kön, och det har givit mig så mycket. Jag vet nu att vare sig du är bi, gay eller straight så ge dig ann vad du känner. Jag har haft sådan tur att jag varit omgiven enbart av folk som stöttat mig till 100% i mitt val och det känns så himla bra. Jag har min älskade mor och far som givit mig all deras välsignelse i ett val som de egentligen kanske inte kan förstå till fullo. Så jag känner mig enbart så sjukt lycklig.
 
Därför vill jag uppmana dig, förälder. broder, bästa vän eller vem som kan tänkas läsa detta att inte låta tankar, andras åsikter eller en trångsynt världsbild att hindra dig, eller någon i din närhet, från att hitta någonting som gör dig lycklig. Jag visste inte alls vad jag gav mig in på, och jag kan säga med störtsta säkerhet att jag aldrig kännt mig så respekterad eller uppskattad för att jag står för det val i livet jag gjort. Jag har världens mest underbara pojkvän, som jag älskar så obeskrivligt mycket. Jag önska bara att alla hade samma möjlighet att hitta sin lycka, även om det är av ett annorlunda slag. Jag vet kanske inte vad jag exakt vill ha sagt med allt det här förutom: ge inte upp på dina drömmar, och, ge personer i din omgivning sin chans till lycka, även om du kanske inte förstår just deras version av den! Jag är så ofattbart lycklig över att jag tog en chans om visade sig så rätt och att folk har sådan respekt för det! Jag hoppas att ni alla hittar eran möjlighet till lycka!

Kommentarer
Postat av: Ollie

Finaste finaste man! Är glad att du är lycklig och mår bra, för det förtjänar du! Luurv yu bigtime! /din sämsta skånska fru

2013-03-03 @ 06:31:19
Postat av: Jennie

Jag stöttar dig alltid :) det är så härligt att se dig så glad!

2013-03-03 @ 09:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0