Don't dream it's over

En timme och 48 minuter in på en måndag. Ännu ett nattpass i skolans datasal. Jag har blivit ett gryningsbarn när jag först efter att ha sett solens första strålar tränga igenom rullgardinen lyckas finna sömn senaste tiden. Spenderat nästan två veckor i mitt "pojkrum" hemma hos mamma och pappa. Om tre dagar tar vi examen från Gamleby och jag har tvingat min hjärna att leva som en repad skiva; plåta, tuscha, plåta, tuscha.
 
Valborg, födelsedagsfiranden och trevliga stunder har passerat. Men ikväll är jag för utmattad för att orka gå igenom någonting och återge det med den glädje jag vill. Ska snart packa ihop utrustningen efter att ha kollat igenom dagens bilder från en modeplåtning i ödehusen i Valdemarsvik. Imorgon ska jag bara ligga hemma och tycka synd om mig själv tror jag, domedagen väntar: Tandläkaren!
Hejdå till en av mina visdomständer, förhoppningsvis dör jag inte och kan faktiskt lyckas gapa ordentligt efteråt för första gången på månader.
 
Godnatt bloggskrälle! (ber om ursäkt till mitt framtida jag som läser detta gnälliga inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0