The end of an era

Igår var dagen slutligen kommen. Sista dagen i Gamleby, examensdagen från Gamleby Fotoskola. Mixade känslor när (vad som kändes som) en vanlig skoldag med redovisning för Klara G gick över till rosutdelning, kramar och farväl. Startade eftermiddagen med lite öl och musik utanför skolan, sista skolhänget och sen lite bus på det.
 
 
Körde en sista, snygg och otroligt porrig fotosession med Olivia utanför skolan också!
 
 
Sen bar det av till internatet, where it all began, för att fixa käk och börja själva avskedsfesten.
 
 
Carros BH fungerar utmärkt som ninja-mask!
 
 
 
Sen blev Ida sentimental och knäckte mig, sen var det cryfest 2013 ett bra tag för en större del av oss.
 
 
Så slog klockan 5 på morgonen, solen började gå upp och alla började leta sig till sina respektive sovplatser. Jag snodde Carros säng och somnade som en sten. Vaknade med Jossan på förmiddagen idag av att Mathilda knackade på rutan och skulle säga hej då. Så nu är verkligheten här... yrkeslivet... inget mer skyddsnät i form av skola och ingen knytpunk för oss alla att återsamlas. Två FANTASTISKA år har jag haft genom den här skolan, älskar min klass så himla mycket och kan nog ärligt säga att det här har varit bland det bästa jag har gjort i hela mitt liv. Nu får vi bara se vad framtiden har att erbjuda! 

Kommentarer
Postat av: Jimmy Tang

KRAMAR PÅ DIG TONY!!
Tack för dessa två fotoskoleår, nu fortsätter vi in i flera tuffa fotobranschår.

Yours truly,
J.T ;)

P.S. Stendiggar Tina och scnhitzeln... och Nikko med ciggen :O
D.S.

2013-05-10 @ 09:03:42
URL: http://www.jimmytang.se/
Postat av: ollie

I LOVE YOU MIN HUSBAND! ses snart :*

2013-05-10 @ 18:38:38
URL: http://oliviaway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0