I'm the spirit of my hair

It's all the glory that I bear
 
I våras plåtade jag bilder tillsammans med en grym frisör som heter Annie, dessa skulle hon sedan tävla med i Årets Frisör. I somras fick vi veta att vi var en av fyra som vart nominerade i Årets Avant Garde och den 15 september var det dags för Årets Frisör Galan 2013. God mat, trevligt sällskap, Carolina Gynning som konfrensier och uppträdandet. Philippa som jag plåtat några gånger innan (som var modell på bilderna vi nominerades med också) var på plats som Annies hårmodell under visningen. Även fast vi inte vann våran kategori var vi väldigt stolta bara att bli nominerade och hade en väldigt trevlig kväll!
 
 
Bilderna vi tävlade med, modellerna är Agnes och Philippa!
Efter galan fick jag en knäpp och lät Joacim klippa av mig håret sen gick jag från brun till rosahårig, till blond och slutligen till turkos/grön som jag har just nu. Så mycket för att låta mitt hår vila lite.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0