Because I'm doing this for the thrill of it, killing it

Never not chasing the million things I want
 
September har snart nått sitt slut och dagar med shorts och t-shirt byttes tills dagar med kängor och höstjacka inom loppet av bara någon vecka. Jag jobbar och jag jobbar inte. Fyller lediga dagar med egna projekt och romantiserade drömmar om framtidens ljus. Allting är bra, förutom just idag. En lång (om ändå slapp) jobbdag, kontot gapar tomt, affären jag skulle till hade stängt och ännu ett par byxor lyckades gå sönder. Tillråga på det så marcherar jag i mina jeans med provisorisk säkerthetsnåls-lagad gylf ner till tvättstugan och inser att jag missat min tid med en hel dag.
 
En såndär mysig dag när jag pekar finger åt livet, lägger mig i badet och drömmer mig bort för en liten stund. Sen inser jag allt det där bra jag har ändå! Tar mig samman lite och städar för ikväll kommer Adam på övernattning hos oss! Take the good with the bad, and take it like a man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0