Hello September

Så kom september och dagarna blandas i sensommarvärme och höstkyla. Jag har inte kännt mig klar med sommaren alls även om jag nog inners inne längtar lite efter hösten. Några varma dagar till skulle jag inte tacka nej till. Ett sista dopp i vattnet, en sista fylla i någon skogsdunge och en sista svettig dag i någon park. Kanske är det inte för sent än, hoppet är ju det sista som överger människan sägs det väl. Så jag hoppas på! Om inte annat får jag kavla ner jeansen jag över sommaren vikt upp till shorts och se tillbaka på de fina sommarminnen som ändå finns. Sitta i soffan med en kopp té och lyssna på musik medans höstvindarna blåser löven ur träden utanför fönstret. Det låter kanske inte så dumt ändå. Har iallafall för stunden 3 favoritskivor som jag välkomnar september med nu när jag myser under filten framför datorn.
 
 
            1. Kite - "V"                       2. Washed Out - "Paracosm"                  3. Bastille - "Bad Blood"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0