Holiday

I december hade vi julfest på (numera gamla) studion. Alla tog med god mat, det sköts luftgevärr, det dracks öl och det hades riktigt roligt vill jag lova! Jag som aldrig skjutit luftgevärr innan måste ju få skryta med att jag faktiskt kom 2:a. Det vart en fin massaker på porslinstomtar och diverse oskyldiga second-hand föremål!
 
 
Veckan efter sprang jag på stan under min enda lediga kväll och jagade de sista julklapparna innan jag och Minna tog bussen till Västervik på fredageftermiddagen. Klädde granen med mamma och byggde pepparkakshus med pappa, traditioner gör julen så himla mycket mysigare! Var förbi min gamla skola en sväng och fikade med Helena. Firade en lugn julafton (tills yatzy-spelande kom igång) hemma i mammas och pappas nya hus i Gamleby. Precis vad jag önskade till julen 2013!
 
 
På juldagen var det som traditionen lyder dags för hemvändarfest när de flesta åter befinner sig i hemstaden. I I år stod Elin för festligheterna. Sjukt rolig kväll och så kul att träffa alla igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0