A melody stuck inside your brain

A song in every breath
 
Hej kära blogg, dagbok, terapeut. Kärt barn har många namn. Det har varit ett tag nu sen jag skrev någonting konkret. Jag har gjort en liten reboot på mitt liv så att säga. Plockat isär mycket och börjat bygga om det på nytt igen. Det känns bra, vissa saker kan jag fortfarande älta, men jag vet också att jag måste ge mig själv tid. Hade ett långt snack med en nära vän i fredags som gav mig mycket inblick i saker. Det är lite roligt hur man kan se tillbaka på händelser och inse så mycket nu i efterhand. Fick nog också en inblick i vilken effekt jag kan ha på människor, vilket var både skrämmande och vackert. Annars så rullar livet på, försöker blicka framåt och fokusera på vad jag vill. Sitter i Gamleby hos familjen just nu, ikväll är det hemvändar-kväll, brukar alltid bli spännnade. På tisdag åker jag tillbaka till Stockholm, ska jobba, fotografera lite egna projekt och lite andra hemliga planer innan nyår.
 
 
Suddig bild från ett stjärnklart Gamleby igårnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0