R.I.P. 2016

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Började jobba heltid på Ivyrevel, åkte på jobbresa till Dubai, fick mitt hjärta krossat två gånger, gick på psykofarmaka och mycket mer.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Vill minnas att jag inte hade några löften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? En del bekanta, sen är Minna och Elin på god väg!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Dubai och Portugal
6. Är det något du saknar år 2016 som du vill ha år 2017? Svar och någon form av stabilitet
7. Vilket datum från år 2016 kommer du alltid att minnas? 30e December ligger närmast minnet nu, men det känns ju ganska givet med tanke på att det var några dagar sen haha.
8. Din största framgång 2016? Jaa... jag överlevde?
9. Största misstaget? HAHAHA let's not!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Räknas mental-krash?
11. Bästa köpet? Nya datorn tror jag, den har tjänat mig väl i år!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat skulle jag tro.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Människor och bedrifter vid olika tidpunkter.
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2016? Grimes - World Princess Part II, Adele - Send My Love To Your New Lover, Rihanna - Love On The Brain, Beyoncé - Sorry, Alt-J - Bloodflood
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Så sjukt mycket gladare! Överlycklig! JK dog inombords.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Satt min egen hälsa i första hand.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Överanalyserat
18. Hur tillbringar du julen? I byn med mor och far
19. Var du kär i år? Ja
20. Favoritprogram? Scream Queens, Anohana, Shinsekai Yori, Inside Amy Schumer, Shameless, SKAM 
21. Bästa boken du läste i år? Love & Space Dust
22. Största musikaliska upptäckten? Flume, Crywolf, Kadie Elder, Alt-J, Death Team, Twenty One Pilots, HANA, Noonie Bao
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Något jag inte kan säga högt
25. Något du önskade dig men inte fick? Nope
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2016? Tog det lugnt, kollade serier och åt pizza med Sebastian
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? The list is long!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2016? Modebög
29. Vad fick dig att må bra? Vänner och nära <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Olly Alexander kanske, men mest typ "shit han är cool!"
31. Vem saknade du? Människor jag träffar alltför sällan
32. Den bästa nya personen du träffade? Sebastian. Även om det inte slutade som jag önskat så har jag lärt mig extremt mycket av att vara med honom och lära känna honom. Det och tiden vi hade tillsammans kommer alltid betyda väldigt mycket och jag kommer bära med mig mycket av det i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0